2008 augusti- december

Här kommer andra:


7- 9 aug- Det var dags för årets URF.
Morgan Heritage på bilden.


URFs publik är fan den bästa ;)

Ida.
Årets Uppsala Reggae Festival var slut och det var dags att ta sig hem,
Lika bra var det iaf i år igen =).


14 aug- Fick inte nog av Reggae så jag drog med mig Z och C för att se
Gentleman på Grönan

Gentleman!

15 jan- Liksom välkommen :p
Min lilla systerson kom 22.51 den 14 augusti.

Stolt mormor.

Stolt moster.
Klart jag var glad... jag var nybliven moster OCH det var SOMMAR hehe
17 aug- Väddö igen.

Vi slod vad, hon förlorade och tvingades göra 10 armhävningar :p


19 aug. HAHAHA


21 aug- Chrispin döptes... African style hahhaah

Min styvsyrra var där med sin dotter Mehlia, så jäkla söt =)

30 aug- en vecka senare var det själva dopfesten,
Kirk, Alex och Razztazz var där  :p

Likaså min lillkusin Albin.

5 sep- Johanna hade födelsedagsfest.
Boel var där :D, och C hade lyckats ta sig till Uppsala :p

Alltid lika roliga-Clara var också där :D

Efter festen gick jag hem till Mihaela och chillade med henne Argisht
och Ana

Ana, Haha inga kommentarer.

9 sep- Gick ut och käkade med Elin och gänget.

10 sep- Ehm vi kör en inga kommentarer på den här också :p

24 sep- Bäbisen :D

27 sep- Och äntligen var det dags för Jason i Fryshuset.
Vi fick bra platser (!) efter att ha väntat i x-antal timmar.

♥ Det var så jäkla BRA


Anna och Toca

♥             ♥                 ♥                 ♥               ♥         ♥            ♥          ♥      ♥          ♥




♥             ♥                 ♥                 ♥               ♥         ♥            ♥          ♥      ♥          ♥

Vi hamnade backstage och stod och snackade med honom ett tag hehe ^^



2 okt- Åkte upp till Sundsvall,
fick träffa min kusin Marias lilla lilla Astrid
.
Hängde med Elin och Linda den helgen.

Sen följande dagar med Tomas och Sara

På cafeét bl.a

13 okt- Obie kom till stan! :D

25 okt- Åkte Eckerölinjen med Erika, Niklas och Emil.

29 okt- Jassi fyllde 11 och fick en Barcelonatårta ^^

30 okt- Var och spelade biljard med Z och Lillebror

Det var dagen innan Halloween så de var ju tvungna att visa vad de skulle
ha på sig :p

Halloween!

Jag var typ... inget speciellt... men jag hade peruk!


Cherif var i stan så vi gick åkte till Firman och drack drinkar
(var hos N & E innan)

Nån leker cool haha :p
(Erik var med också men han vill Aldrig vara med på bild :/)

21 nov- Förfest hos Leo, vi tog cambilder med hans nya mac

Party på nya Teatern
Inte så bra ställe men man kan väl ha kul för det HAHA

Sen så var det julafton helt plötsligt.

Joseph tog en svängom med Chrispin.

27 dec- Mera julmat.
Chrispin var lika söt som vanligt ^^

28 dec- Överraskningsfest för Marcus.

31 dec- Och såhär hoppas jag att 2008 avslutas.



2008 var helt okej, men 2009 ska fan bli dunder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0