I feel pretty...

När jag är glad, stressad, arg osv. brukar jag sjunga en liten sång.
Ni vet den där "I feel pretty, oh so pretty" (den här, haha va tvungen att kolla upp den på Youtube bara för att :p)
Fast jag sjunger den då lite annorlunda.
Typ såhär:

"I am happy, oh so happy"

Eller...:

"I am stressad, oh so stressad"

Eller...:

"I am a-aarg, oh so " ... nej, vänta, vänta:
"I am angry, oh so angry" ... eeeller:
"I am pissed off, oh so pissed off!" Där satt den ^^.'



Så nu vet ni det! haha, nån annan gång kan jag berätta om min kissnödig-sång :p

(btw, sjöng den sistnämda "låten" i mitt huvud när bussj***ln bara åkte förbi mig idag)

Så, Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0