HAPPY HALLOWEEN!


Hehe min pumpa förra året

Hmm, vet fortfarande inte var jag ska vara, fast festen är om några timmar liksom ...

Har ju köpt en peruk som jag ska ha på mig iaf,

hade ju tänkt vara en vampyr men tänderna jag köpte är knaas... de går inte att ha :S
Så blir väl bara jag o peruken hahah.

Jaja, Happy Halloween på er!

HORROR!


(Ps. Haha låter helt konstigt att säga Glad Halloween :p,
Och hahha horror istället för peace, den va bra Matilda *klappa sig själv på axeln*,
Och ooh kolla på nedre bilden, det va snö ute förra året bvid den här tiden :p)


Kommentarer
Postat av: Z

"jag och peruken" hahaha!

Och yeah, du är riktigt fyndig du ;)

Du hittar på något, sminka dej rolig och köra på" mhe, jag är Anna Johansson fattaru väl" xD

2008-10-31 @ 14:31:08
URL: http://znovit.bloggagratis.se
Postat av: MatildaV

Jo, det lutar mot "Anna Johansson" nu :p

2008-10-31 @ 16:11:33
URL: http://vadlitam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0