Sunday- The Oscars


Anne på röda mattan förra året.

Var på yogan
idag,
det var skönt men jag var så jäkla trött.
Klev upp exakt en halvtimme innan den börja,
så jag höll på att somna så fort man skulle ligga ner hehe.
Men men det var ändå skönt som sagt :)

Ikväll/natt är det Oscarsgalan,
jag brukar stanna uppe hela natten och titta,
men är rätt så trött redan nu så jag vet inte om det kommer att vara värt det.
Har inte sett en enda av de filmer som är nominerade heller och då är det inte lika kul.
Håller iaf på att ladda ner Rachel Getting Married med Anna Hathaway som är nominerad till bästa kvinnliga huvudroll just nu,
har velat se den länge så det ska bli kul.

Okej, nu ska
jag sluta skriva om fett ointressana grejer.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0