stäääddaauuuubuuuu.


För ett tag sen satt jag upp de här två affischerna på insidan av mina två garderobsdörrar.
Jason affischen fick jag när jag köpte albumet-
Bob Marley-affischen köpte jag på P&L förra året,
Redemptionsong är min favorit B.M-låt så var tvungen att köpa den när jag såg den =).


Har städat mitt rum nu.
Gjorde det för några timmar sen alltså, iii några timmar
Jag hatar att städa och jag är så seg när jag gör det haha,
tar typ upp en sak från golvet, sen sätter jag mig på sängen och vilar,
sen reser jag mig upp och tar upp nåt mer, sen sätter jag mig på sängen igen och funderar på vad nästa sak jag ska städa upp ska bli haha.
Tar ett tag för mig att städa alltså.

Städade iofs inte Allt idag, min hylla är kaos och likaså byrån,
men det är RENT nu iaf.
och det ligger ingenting på golvet som inte ska ligga där haha.

Nu ska jag försöka sova efter att ha surfat (haha låter så roligt) runt i alltför många timmar.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0