3D och Seven Pounds.



Var o såg en 3D film igår, My Bloody Valentine, den var lite jobbig men coolt med 3D fast inte så coolt som jag trodde.

Idag var jag barnvakt och så ringde Cherif som var i Uppsala, så åkte ner på stan sen och tog en fika och så med honom, trevligt värre :p.
Vi pratade massa serier och filmer, och han sa att han hade sett en skitbra film nyligen och att den hette Seven Pounds.
O haha Seven Pounds har jag haft på datorn i flera månader nu och minst en gång i veckan tänker jag "amen nån gång den här veckan ska jag fan ta o se den"  men det blir aldrig av. Men han pratade så gott om den så jag var tvungen att åka hem och se den :)
 och den var skitbra (inte så bra som han sa men) och jag grät som fan (nog lika mycket som han sa att han hade gjort haha).

Oj nu är klockan alldeles för mycket. Godnatt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0