Allie.


Too skinny?

Allie Crandell från The City.
Tyckte att jag kände igen henne redan första gången jag såg henne i programmet,
men har inte tänkt så mycket mer på det,
men så idag så googlade jag henne.
Och såg att hon har vart med i Shayne Ward- No Promises-video (kolla) ,
och den gick ju ganska mycket på tv när den var aktuell så kanske är därifrån (eller kanske inte :p)

På tal om Mtv-såpor och musikvideos, ni som har följt med hela den här cirkusen (höhö)
ända sen Laguna Beach ni har väl sett att Kirsten är med i Gavin DeGraws- In Love With A Girl- video (kolla)??

Nej, nu ska jag försöka sova.
Peace!

Kommentarer
Postat av: linda

alltså den bruden är tooo skinny =P

2009-02-15 @ 20:39:51
Postat av: Matilda

HAHA jag veeet :p

2009-02-16 @ 20:09:13
URL: http://vadlitam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0