Onsdag.



Nu har jag klippt mig, är nöjd fastän det blev så kort. Kort men fräscht.

Blev att jag cyklade(!) förresten, var inte jobbigt alls, skitskönt faktiskt.
MEN när jag hade vart och klippt mig och skulle åka och parkera cykeln nånstans inne i stan så hoppade kedjan av mitt i en uppförsbacke så att jag gjorde illa mig på benet (våga fan inte cykla på den mer). Kedjan hoppade liksom av helt och hållet och inte bara där bak, så ringde mamma som sa att jag kunde lämna kvar den på stan så får hon hämta den imorrn.
Så tog bussen hem ändå.

Handlade på Systemet för första gången idag också, fick ett litet grattis av han i kassan :D.
Köpte ut också haha (en liten cider till Z men whatever fett coolt haha),
och jag köpte en kaffe på Wayne's när jag var med Johanna, börjar bli fett vuxen asså haha.

Men aa nu vill jag gå och lägga mig men har precis druckit en stor kopp kaffe så vi får se hur det går.

Puss & Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0