Västerbron.


Markus Krunegård förra året i Slottsbacken.

Var ute igår. Drack typ ingenting men är väldigt trött och så idag ändå,
men kommer förhoppningsvis att piggna till snart.
Idag ska vi gå på Gottsundadagarna och se Mauri och Parkourgänget hoppa runt lite hehe.
Sen vet jag inte vad som händer efteråt men är inte på nåt "gå ut- humör" idag/än iallafall.

På tal om ingenting är jag såhär excited inför Peace&Love.
Såg Markus Krunegård förra året i Uppsala men då visste jag knappt vem han var.
Men den senaste tiden har jag lyssnat väldigt mycket på honom och Laakso, och Laakso ska spela på P&L,
så det är en av många saker jag ser framemot med festivalen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0