Cleaning out my closet


A.L 2003

Har städat nu.. eller tidigare idag.
Städade inte klart, men städade :).
Möblerade om i förrådet också.. börjar bli väldigt trångt därinne nu.
Ställde in den gamla datorn där nu också, nu ser rummet helt annorlunda ut, har inte riktigt bestämt mig än för om jag ska ta bort skrivbordet eller inte. Behöver ju det egentligen inte nu, men kan ju va skönt att ha om man ska t.ex pyssla eller nåt sånt hehe.. Slippa sitta på golvet eller i köket som jag gjort nu när datorn har stått där.
Aa mmm.. måste nog fundera lite till på det.

Vill förövrigt ha en riktigt snygg lampa i mitt rum.. vart jag skulle ställa den ifall jag hade den vet jag inte , men vill ha en :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0