2008 januari- augusti

Jag har sammafattat mitt 2008 med lite bilder,
inte hela 08 såklart eftersom jag inte tagit bilder varje dag
och det var fett svårt att välja av de bilder jag väl hade...


blev väldigt många bilder ändå,
så har delat upp det i två delar.
Här kommer första:


k
12 jan- Startade året med att åka till London.

24 jan

21 feb-  Åkte iväg på en 24h kryssning.

det var fett med Party :p

Det var påsk. Åke var lite nyfiken.

1 april- Tror att det här var första "bryggandagen"

27 april- Satt med Anna på bryggan


29 april


Valborg! Cherif, Niklas en däckad Jasse och Z
'
Olivares hahaha

Valborg- högarna ♥

5 maj

10 maj- Ekerö (inte ECkerö, Ekerö :p)

11 maj- Ååh den där härliga natten *HOST*

13 maj- Cherif fyllde år. Snygg hatt hehe :)

17 maj- Drog till Bengans för att se Jason :D

Mr Mraz och Mr Riviera

Efter Bengansspelningen stack vi vidare till Grönan och Sommarkrysset
för att se Jason igen =)

23 maj- Jag och C åkte till Slottsbacken och såg Veronica Maggio,
Marcus Krunegård och Salem al Fakir

Åkte senare och träffade Erik och det blev ännu en sån där konstig
vanlig kväll med dessa alkisar

8 juni- Sara fyllde år (9:e) och hade fest nånstans ingenstans

Första morgonbussen hem. Tog tre bussar för att komma hem.

22 juni.

Äntligen Peace & Love! Obie och Frida

Jag var nog gladare än jag ser ut.


Vi dansade oss svettiga på Manu Chau.
Så jävla kul, hade världens lyckorus!

Haha det var kul att ha "egna" funkisar som man fick bossa lite med,
trevliga funkisar med :) (förutom han där haha skoja :D)

P & L avslutades med Afasi & Filthy BÄST !

14 juli- Äntligen 19!

Det kom folk, bl.a Joseph och Kirk
haha Kirk kunde Nästan spela I'm Yours på gitarr :p

Hanna hade fått en stooor mage, då visste vi inte att det skulle komma
en liten pojke EXAKT en månad senare.

19 juli- Jag hade födelsedagsgrillning.

Niklas och Erika var glada... eller ahh iaf Erika


Mmm rosé :p

Åkte till Väddö igen. Plockade hallon med Jassi,
eller hon plockade och jag kollade på

Badade lite halvt också :p

Glennis ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Hahaha diggade bilderna, det fick mig att få ett gott skratt ^^ Vad gör du nu på nyår?



Ps. Det är sara ifrån din gamla klass.

2008-12-30 @ 08:41:50
Postat av: Z

Haha klockreent :D (sista aprilbilden och krama-mauri-med-gulthår bilden på var dock mindre charmerande..)

Och GUUD vad lockigt hår Cherif ahde på en av PoL bilderna x)

OCH jag hade fan nästan totalt glömt bort att du varit i London, du talar lixom inte om det så ofta :o

Haha goot nytt åår!

2008-12-30 @ 12:30:15
URL: http://znovit.bloggagratis.se
Postat av: MatildaV

Sara:

Haha nice =)



Jag ska dra till Sthlm o Cherif,

Dudå? =)

2008-12-30 @ 13:14:06
URL: http://vadlitam.blogg.se/
Postat av: Sara

Ahhh! I see, jag ska ha fest! Det var därför jag skulle kolla vad du gjorde ifall du hade vägarna förbi men såååå nära bor jag faktiskt inte sthlm ^^

haha hajjar du? nej men okej.

GOtt nytt år :D

2008-12-30 @ 14:48:47
Postat av: victooria

ooofta du la upp en bild på mig? Snyggaste bilden också.. Kommer inte ens ihåg att du tog den, ännu mindre att jag träffa dig..?

2009-02-05 @ 21:03:19
URL: http://olivares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0