Welcome vintern.


Bo Burnham- Welcome to Youtube.

Måste ju ba lägga in den här på bloggen,
det här va alltså lätt den bästa delen av Youtube-Livesändningen.

Just det eehm...
Det har snöat idag... VÄLDIGT MYCKET.
När jag läser det här igen om nåt år vill jag komma ihåg hur mkt det snöa, därför jag skriver det för jag antar att ingen har undgått att det snöar haha.
För det har snöat väääldigt mkt, och det snöar fortfarande.
Det är svårt att gå i snön, iaf med mina "har typ helt plansula"-skor,
det var som ett träningspass inklusive en hinderbana att ta sig hem från bussen :p
hehe hela 6 "snö" i ett enda blogginlägg. och oops där kom ett till, 7 alltså haha.


(sämsta med American M.A är att det är reklam typ hela tiden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0