De e knas...

Eftersom jag är sjuk har jag tagit det lugnt idag.
Badade i badkaret i typ 1,5 timme hahah
somnade i det gjorde jag också :p

Har fixat som fan i rummet iofs.
Köpte ett nattduksbord som jag satt o skruvade ihop igår.
tog sin lilla tid hehe.
Nu ska bara 5 bli 3, speglar det vill säga,  i mitt rum alltså.
O ska sätta upp tavlan också.
Har möblerat om o så, känns som ett helt annat rum nu.

Hehe btw ursäkta bilden nedan, ser förjävlig ut men man måste ju bjuda lite på sig själv hahahaha.

Yeye Peace.

Nej just det haha har kollat på gamla svenska hiphoplåtar på Youtube,
kommer ni ihåg gamla godingar som t.ex:
Feven- Tio budord,
Fattaru- Mina hundar (eller den är ju inge bra hur kunde man gilla den? :p),
Ayo-  betongdjungelboken,
Latin Kings- De e Knas

Såå nu, Peeace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0