Senaste veckan...


Kevjumba as a stereotypical asian ^^


Senaste veckan.. eller längre.. har vart annorlunda/konstig..
kan inte sätta fingret på det ,men har vart det på både ett dåligt OCH ett bra sätt :p.

Är ensam hemma idag.. men vet fan inte vad jag ska göra.. pallar inte att göra nånting..
men alla ska typ göra nåt,
så det blir väl jag o datorn min som vanligt LOL.

Asså att skriva lol är ju typ skit mobbat :p..
men på senaste tiden har ju jag "hängt" väldigt mkt i amerikanska (intrerationella) chatrum (blogtv ftw!!)
o där skriver de lol hela tiden, liksom seriöst istället för att skriva "hahahaha".

Så haha LOL på det!

Btw, BlogTv!! ;) It's the place to be!

Peace out homedawg!
 (guldstjärna till den som vet vart jag fått det ifrån^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0