Down, Set, One, Hut, Hut, Hike, Mediablitz.

Ååh ni vet ibland när man hör en låt så blir man bara helt kär direkt.
Såg nyss senaste The City-avsnittet och i slutet av avsnittet var det en låt som verkade bra.
Googlade/Youtubeade lite (visste inte vad den hette men jag hörde vilket band det var) och hittade den.
Och nu är jag helt kär. I love it!
Visst, nu kommer jag säkert att lyssna på den så mycket så att jag inte kommer att vilja höra den igen på några år.
Har nämligen en tendens att spela sönder låtar så mycket att jag förstör de liksom.
(t.ex: Pokerface, Spotlight, After Tonight för att nämna några)
Men kommer ju att få njuta några dagar (lite mer än så hoppas jag) nu så det får det vara värt.

Den här låten är det den här gången iallafall :)   :



Fall Out Boy- America's Suitehearts

Kommentarer
Postat av: Narine

Är det sant, nej har inte hört. Alltså, jag fattar inte varför barn håller på med sånt i den lilla åldern. När vi va i den åldern lekte vi som fan på fredrika bremers skolgård haha. räcker inte det lixom? :D

2009-02-19 @ 16:31:53
URL: http://narine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0