21 jan 09

pimp myspace
Znövit ... alltså Z ^^


Ja, det blev varken säng eller serier igår,
Istället satt jag och gjorde det här http://en.akinator.com/ haha skitkul, "han" är grym.
Och så gjorde jag såna här , haha jag är så grym på att rita... NOT.
Och så körde jag och Z 20 frågor över msn, jag ÄGDE! höhö.

Somnade väldigt sent kan jag ju säga.

Idag har jag vart hemma hos Z och tittat på Harry Potter,
Ron Weasley i mitt (och Z:s hehe) hjärta ♥  .
Haha!

NU ska jag iaf titta på The City och sen How I Met Your Mother.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut =) vi kan ju ringas senare!

2009-01-22 @ 00:59:08
Postat av: linda

oj glömde skriva mitt namn =D

2009-01-22 @ 01:00:02
Postat av: Z

IHIHIHI du skrev mitt naaamn ;D typ first time ever höhö.

Anden är grymm. GRYYMM!

Vi ska fortsätta se vår käre Ron bli större och större haha!

2009-01-22 @ 08:38:24
URL: http://znovit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0