Tecknet FTW.

Har haft en skitbra helg. I fredags var Ana, Cherif och Z här. Vi spelade kort och tog det lungt sådär dagen efter Valborg.
Sen igår var vi först på tivolit på dagen, sen åkte vi hem till mig och spelade kort igen (vi blev lite sålda på tecknet, bästa kortspelet ever! haha), drack lite och sen drog vi ut.
Satt utomhus vi Williams, skittrevligt.

Nu ska jag strax åka ner till Stadsparken och träffa Ida (som jag inte sett på flera månader) och Z.
Är ju inte så jättevarmt nu. Men om man tar med sig en filt kanske det går bra.

Peace!


Kan lägga upp lite bilder sen när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Tack mtildi =) jag får mycket komplimanger ang mina bilder. Jag är bäst helt enkelt. Vad ska jag göra? har du någon idé? LOL

2009-05-03 @ 17:34:47
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0